poniedziałek, 22 czerwca 2015

WYBRANI

Och, kocham tą serię ♥ 

Tom I sagi, omawiać będziemy właśnie ,,Wybrani'' - C.J. Daugherty.
Okładka bardzo ładna i wpłynęła wraz z opisem na kupno tej książki. Wybrałam sobie tą książkę jako prezent urodzinowy, teraz cieszę się, że wybrałam właśnie tę książkę :)
__________________________________________________________________________________

WYBRANI
Gdy wszyscy wokół kłamią, komu zaufasz?
Świat Allie legł w gruzach. Jej ukochany brat zaginął, a ona została aresztowana – kolejny raz. Rodzice podejmują desperacką decyzję o wysłaniu dziewczyny do elitarnej szkoły z internatem. Akademia Cimmeria nie jest jednak zwyczajną szkołą. Panują tu dziwne zasady, a uczniowie to w większości bogate dzieci wpływowych rodziców. Kiedy jedna z uczennic zostaje zamordowana, Allie zaczyna rozumieć, że Akademia Cimmeria skrywa mroczny sekret. Czy w jego odkryciu pomoże dziewczynie przystojny Sylvain? A może outsider Carter?
Jaką tajemnicę kryje historia rodziny dziewczyny? Kim tak naprawdę jest Allie?

Książka naprawde ciekawa i tajemnicza. Allie jest typem buntowniczki, od razu mi się spodobała. W końcu rodzice przenoszą ją do Cimmerii - szkoły z internatem. Zakochałam się w głównych bohaterach, książka wciągnęła mnie od razu i po przeczytaniu sięgnęłam oczywiście po część drugą, która wkrótce zostanie opisana na moim blogu. 
__________________________________________________________________________________

Co prawda nie podobała mi się ta część tak bardzo jak np. część 4, a zwłaszcza 5  ♥ Muszę jednak przyznać, że książka bardzo wciąga, miło się czyta, a okładka, no cóż : > 
Książkę POLECAM !
Ocena: 8,5/10

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz