piątek, 19 czerwca 2015

CZERWIEŃ RUBINU

Cofnijmy się może do samego początku!

Od tej książki zaczęła się moja ''przygoda'' z książkami ;)
Zaczęło się głównie od tego, że moja przyjaciółka czytała książki więc ja pomyślałam sobie -,,Hmm...Może też przeczytam książkę?". Zamówiłam właśnie tą (do tej pory nie pamiętam co mnie nakłoniło do kupna właśnie tej książki), przeczytałam i tak się właśnie wciągnęłam w czytanie. Może nie dosłownie po pierwszym tomie ale po przeczytaniu całej trylogii miałam ochotę czytać kolejne :D
_______________________________________________________________________________

CZERWIEŃ RUBINU 
Autorką książki jest Kerstin Gier. Trylogia Czasu jest tak wciągająca, że w zasadzie należałoby powiedzieć: «wsysa»; jest dowcipna, a zarazem totalnie romantyczna. Pewnego dnia szesnastoletnia Gwen odkrywa, że jest posiadaczką genu podróży w czasie – niespodziewanie przemieszcza się o sto lat wstecz. Okazuje się, że nie jest jedynym podróżnikiem - istnieje całe tajne bractwo, zajmujące się kontrolą dwunastu podróżników w czasie – Gwen jest ostatnim z nich. Szybko odkrywa, że jedenastym jest bardzo atrakcyjny dziewiętnastolatek: Gideon. Ale zakochiwanie się nie jest takie proste gdy się skacze tam i z powrotem w czasie i gdy trzeba wypełnić niebezpieczną misję w XVIII. wieku.
_______________________________________________________________

Książka spodobała mi się - przynajmniej na tyle, że zamówiłam kolejną część. Dziewczyna o imieniu Gwen w swoje szesnaste urodziny odkrywa, że może przenosić się w czasie, poznaje chłopaka - Gideona, który także ma takie uzdolnienia. Razem wypełniają misje i cofają się w czasie. Książka romantyczna więc polecam głównie dla dziewcząt :D Powiem, że wciągająca (zależy też dla kogo). Wiele nie powiem ponieważ książkę czytałam ponad rok temu i niestety pamięć mi ''szwankuje''... Pamiętam natomiast, że była to jedna z moich ulubionych książek, od razu wzięłam do ręki część drugą.
________________________________________________________________________________

Tak więc POLECAM, myślę, że książkę warto przeczytać ;) 
OCENA: 7,5 / 10

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz