piątek, 19 czerwca 2015

BŁĘKIT SZAFIRU

To drugi tom bestsellerowej powieści autorki Kerstin Gier -,,Błękti Szafiru''.
Jak już dobrze wiecie to po tą książkę sięgnęłam po przeczytaniu ,,Czerwień Rubinu''.
_________________________________________________________________________________

BŁĘKIT SZAFIRU
Błękit Szafiru to już drugi tom Trylogii czasu. Gwendolyn i Gideon zapatrzeni w siebie wrócili właśnie z początku XX wieku. Ale sprawy tylko się skomplikowały. Czy strażnicy mają rację, uznając Lucy i Paula za przestępców, czy też może mylą się w swej wierności hrabiemu Saint Germain? Gwendolyn jako jedyna zdaje się mieć wątpliwości. Uczucia Gideona do Gwen wystawione zostają na najpoważniejszą próbę...
_________________________________________________________________________________

Nic dodać nic ująć, tom II spodobał mi się nieco bardziej niż poprzedni. Książka jest bardzo ciekawa, pełna nowych tajemnic. Dochodzą także nowi bohaterzy tj. Xemerius, którego bardzo polubiłam, podobał mi się jego humor. Co do wątku miłosnego hmm.. no cóż nie chcę spoilerować ;D
Książka skończona, a ja zaraz napiszę o następnej części! I jeszcze raz mówię, teraz jest mi bardzo trudno opisać książkę. Nie za wiele pamiętam, a nie chcę wprowadzić was w błąd. Wypowiedzi więc nie są do końca rozwinięte. Czekam więc aż dojdę do aktualnych książek gdzie będę mogła pisać dla was eseje!
_________________________________________________________________________________

Książkę POLECAM i mówię raz jeszcze, jeśli przeczytaliście Czerwień Rubinu i wam się spodobał, musicie sięgnąć po następną część, która spodoba wam się jeszcze bardziej!
OCENA: 7,5 / 10

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz